Meidän missiomme on, että äidit palautuvat synnytyksestä paremmin: eivät jää yksin tai virheellisten neuvojen varaan.

 

Haluamme, että sinullakin on pääsy luotettavaan tietoon sekä turvallisiin ja tehokkaisiin harjoitteisiin mahdollisimman matalalla kynnyksellä.

 

Autamme työssämme monia äitejä

- oli synnytyksestä kulunut sitten viikkoja tai jopa vuosia.

Haluamme auttaa myös sinua.

 

 

Tilaa ilmainen minikurssi, joka sisältää äitiysfysioterapeuttien suunnittelemat harjoitteet sekä ohjeet tukemaan synnytyksestä palautumistasi. Saat hyödyllisten vinkkien lisäksi myös harjoitteita videomuodossa.
Tilaa ilmainen synnytyksestä palautumisen minikurssi!
Olemme äitiysfysioterapeutteina nähneet monien synnyttäneiden naisten kanssa, millainen harjoittelu on realistista ja motivoivaa toteuttaa vauva-arjen keskellä.
 
Olemme nähneet ne kompastuskivet, joihin yleensä kompuroidaan. Olemme auttaneet äitejä väistämään niitä tai napanneet koppia, kun kivu sattuu kohdalle ja tasapaino horjuu.

 

Sen lisäksi olemme itse eläneet aivan hetki sitten saman elämänvaiheen, kompuroineet samassa ryteikössä ja tiedämme täsmälleen, kuinka haastavaa on löytää aikaa ja motivaatiota oman kehon vahvistamiseen. Hyvässä muistissa on vauva-arjen realismi, harjoittelun haasteet sekä aito ilo oman kehon vahvistumisesta sopivalla harjoittelulla.

 

Paras ammattilainen tukemaan synnytyksestä palautumista on ehdottomasti äitiys- ja lantionpohjan fysioterapeutti. Ohjauksessa ei ole kyse pelkkien jumppavideoiden liikkeiden valinta vaan palautumisen ohjaaminen vaatii riittävän laajaa ymmärrystä kehosta ja siitä, miten kokonaisvaltaisesti se tulee huomioida. 

 

Tuuli Luhtalampi & Annakaisa Hinkkanen

Äitiys- ja lantionpohjan fysioterapeutit, joilla on liikunnanohjaus- ja valmennustausta

Palaudu synnytyksestä -PERUSKURSSI

Voit aloittaa kurssin jo ensimmäisellä viikolla synnytyksen jälkeen! Yleisin aloitusaika 1-4 kuukautta synnytyksestä.

  • Luotettavaa tietoa ja hyödyllisiä vinkkejä arkeen

  • Tehokkaita ja helposti vauva-arjessa toteutettavia harjoituksia

  • Valitse sinulle sopiva treeniohjelma: harjoittele 5-25 minuuttia kerrallaan 3-5 kertaa viikossa

Kurssin aikana saat lisää energiaa, kehosi vahvistuu ja palautuu paremmin synnytyksestä.

Tutustu verkkovalmennukseen!

Palaudu synnytyksestä -

JATKOKURSSI

Saat parhaan hyödyn kurssista siinä vaiheessa, kun lantionpohjan lihakset ovat vahvistuneet sekä vatsalihasten erkauma alkaa olla melkolailla selätetty, ja haluat edetä jo seuraavalle tasolle harjoitteissa. Sopiva aika kurssin aloittamiseen on yksilöllinen, mutta kurssi aloitetaan keskimäärin noin 4-12 kuukautta synnytyksestä.

  • Vahvista keskivartaloa tehokkailla ja arjessa helposti toteutettavilla treeneillä

  • Etene raskaamman liikunnan pariin järkevästi luotettavilla ohjeilla

  • Valitse sinulle sopiva treeniohjelmakolmesta vaihtoehdosta

Kurssin aikana saat lisää energiaa, kehosi vahvistuu ja pääset palaamaan voimakkaamman liikunnan pariin.

Tutustu verkkovalmennukseen!

 

Synnyttäneet äidit eivät mielestämme saa tarpeeksi huomiota oikein mistään. Niin neuvolan kuin kylään saapuneiden tuttavienkin huomio on ensisijassa vauvassa. Kaikista sydäntäsärkevintä on nähdä, kuinka äidit jätetään palautumisen kanssa yksin. Raskaus ja synnytys laittavat äidin kehon melkoisen mankelin läpi.

Synnytyksen jälkeen olisi tärkeää, että synnyttäneet saavat tietoa, tukea ja konkreettisia neuvoja, jotta palautuminen olisi mahdollisimman sujuvaa ja tuore äiti voisi hyvin raskaan vauvavuoden aikana mutta myös myöhemmin. Tämä tärkeä palautumisen ja "uudelleen rakentamisen" vaihe ulottaa vaikutuksensa pitkälle naisen elämänkaarella - aina vaihdevuosiin ja vanhuuteen saakka.

Siksi me teemme tätä. Koska jokainen synnyttänyt on kaiken sen arvoinen. Ja vaikkemme fysioterapeutteina näekään synnyttäneitä äitejä kuin pienen ajan heidän elämästään, tiedämme miten suuri vaikutus huolellisella kehon kuntouttamisella on naisen loppuelämäsi hyvinvoinnin kannalta.

Miksi halusimme jakaa tämän tarinan kanssasi? Koska haluamme, että tiedät, miksi suhtaudumme intohimoisesti työhömme synnyttäneiden äitien parissa. Haluamme saada aikaan muutoksen. Ja voimme auttaa myös sinua.

 

Autamme monia äitejä voimaan omassa kehossaan paremmin, vahvistumaan sisältä ulospäin ja samaan lisäenergiaa ja jaksamista vauva-arkeen.

 

Voimme auttaa myös SINUA!

Tilaa ilmainen minikurssi!

Ilmainen kolmiosainen minikurssi sisältää äitiysfysioterapeuttien suunnittelemat harjoitteet sekä ohjeet tukemaan synnytyksestä palautumistasi. Saat hyöydyllisten vinkkien lisäksi myös harjoitteita videomuodossa.

100% yksityisyydensuoja. Emme jaa yhteystietojasi kolmansille osapuolille. Voit myös poistua listalta koska tahansa.